Moni's

16.10.05

Provocare :: Ce te face sa te simti liber ?

Toata saptamana trecuta a plouat. In continuu. Partea cea mai proasta a fost ca n-am mai putut sa merg la alergat. Ieri n-am mai rezistat. Desi ploua marunt, am iesit, pe la 11 fara un sfert sa-mi dezmortzesc picioarele. Bineinteles ca nu era nici tzipenie pe afara. Doar eu si terenul intins in jurul caruia alerg. Si poaia. La un moment dat am trecut pe langa un chinez, cu umbrela si infofolit cu o geaca care se plimba prin ploaie. Eu, pantaloni scurti, tricou si slalom printre baltzi.

A fost o senzatie incredibila. Pentru ca, in mod normal, nu as iesi pe ploaie decat cu o umbrela si infofolita cu o geaca. Dar o data ce am trecut peste toate gandurile care au incercat sa ma opreasca de la mers la alergat (de genul cum adica sa ma murez de buna voie sau cum o sa-mi stea parul in dimineata urmatoare), a fost ceva total inedit. Si, sincer, ce am simtit in timp ce alergam prin ploaie, la ora 11 noaptea, a fost o senzatie intensa de libertate. Tot restul preocuparilor care imi acapareaza in mod normal mintea s-au estompat in coplesitoarea senzatie de libertate.

Ma gandesc ca de-a lungul saptamanii imi faceam planuri ca daca n-o sa mai pot sa alerg, trebuie sa gasesc altceva. Nici o clipa nu mi-a trecut prin cap ca as putea totusi sa ies la alergat. Pentru ca nu se alearga pe ploaie. Cu totii avem niste sabloane in gandire, din care ne este foarte greu sa iesim. Stim, din experienta, ca anumite lucruri sunt bune si nu vrem sa le schimbam. Si eu sunt prima care are tabieturi (cafelutza si dushul de dimineata, verificatu mailului de 7 ori pe zi, etc). Si poate tocmai de aia m-a frapat contrastul intre traiul meu liniar si altceva-ul cel deosebit. Si, mai mereu lucrurile pe care le fac si care ies din rutina imi dau o anumita senzatie de independenta, de libertate.

Si, ca o chestie super care sa completeze faza, azi a fost prima zi cu soare si fara ploaie dupa o saptamana :D

Pe voi ce va face sa va simtiti liberi ?

Apropos de cu totu altceva, ceva care m-a distrat azi.

8 Comentarii:

At 11:56 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Parapanta si mersul in fusta prin Vama Veche. :-)

 
At 2:49 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Pe mine muntele ma face sa ma simt liber... :)

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anonim a spus...

"Canoeingul" pe raul Tippecanoe :)

 
At 6:48 a.m., Anonymous Anonim a spus...

muzica...acea anumita muzica :)

 
At 7:07 p.m., Blogger RME a spus...

Mie imi place sa fac poze... street photography de exemplu imi pare o buna modalitate de eliberare. :-)

Din categoria chestiilor mai ushurele: ieri am facut baloane. ;-) Pozele nu au ieshit insa prea spectaculoase ca sa pot face pofta vizual in vreun fel. Recomand insa experientza daca avetzi timp shi chef. Este foarte-foarte hazliu.

Offtopic: Vivi, ne invetzi shi pe noi sa zburam cu parapanta? :-)

 
At 7:25 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Razvan, nu vrei, totusi, sa ne impartasesti si noua pozele cu baloane ? Sau ce poze ai mai facut tu pe acolo. Mie imi place mult de tot sa ma uit la poze :D

Si, cred ca Vivi e nerabdator sa invete pe cineva sa se dea cu parapanta (intr-un timp mergea prin Poli si incerca sa "converteasca" oameni :)) )

 
At 12:18 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Cineva imi spunea o data ca pentru el, a face fotografie este ca si cum ar asculta muzica buna. Nu pot decat sa fiu de acord.
In rest, cu mare placere, de cum vad care e miscarea pe aici prin US cu zborul, va invat. :-)

 
At 8:27 a.m., Blogger RME a spus...

Monica, am un deadline pntru miercuri insa dupa aia o sa imi fac timp sa ma joc un pic cu pozele. Ca un mic preview: baloanele nu's chiar de sapun. Chestia din care sunt facute se intareshte in contact cu aerul asha ca plutesc, aterizeaza shi apoi incep sa piarda aer incet-incet (se zbarcest cu alte cuvinte). :-) Ce mi-a placut e ca daca sufli cu puterea care trebuie in chestiutza de facut baloane ele tot apar shi apar.

Vivi, pai sa ne dai de shtire ce shi cum. Daca dadeai de noi atunci cand erai in cautari de amatori de zbori nu am (ash mai exact) fi zis nu. :P

 

Trimiteți un comentariu

<< Home