Moni's

11.10.05

Jurnal :: Primu examen

Azi am avut primu partial. Bineinteles, soc total. De fapt nu chiar total, pentru ca vazusem subiecte din anii trecuti, asa ca eram cumva resemnata. Dar niciodata la un examen nu am avut senzatia ca timpul trece pe langa mine cu o viteza total disproportionata fatza de cantitatea de munca pe care trebuia sa o fac. E atat de diferit fatza de cum era in Ro !! Si, poate partea cea mai rea a fost ca dupa examen, profu a stat sa ne spuna cum se facea fiecare chestie ("a stat" e mult spus, ca au fost 3 minute !! - ok, poate 5). Pe de alta parte, putini erau chiar multumiti cu ce au facut. In plus, in Ro imi pasa de note, aici deloc. Vreau sa-mi iau examenele si sa incep cat mai repede cercetarea. Ca de asta am venit in America, nu sa ma stresez cu fel de fel de cursuri si examene la care nu ai cum sa faci f bine/termini, etc (a se citi "si alte fel-de-fel de pretentii exagerate"). Imi amintesc cursurile de master din Ro :))) - e o diferenta atat de mare !!

2 Comentarii:

At 10:27 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Stii bancul cu piciul ? :D

 
At 4:37 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Din experientza proprie cu examenele de tip "soc": daca TU faci tot posibilul, si ca timp, si ca efort pentru un examen, itzi faci partea de treaba, Dumnezeu face restul: nota. De multe ori am facut tot ce am putut pt un examen si mi s-a parut ca nu a fost suficient pt o nota decenta, dar Dumnezeu a facut minunea cu nota.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home