Moni's

19.9.05

Jurnal :: Week-end la plaja

In week-end am fost la plaja, la casa unor prieteni de-ai mamei, Andrei si Esther. Andrei a fost coleg de facultate cu mama, iar acum este psihiatru in NY. Au o super-casa, in Long Island, pe malu oceanului. Din dormitor se vede oceanul, asa ca primul lucru pe care l-am vazut cand m-am trezit a fost "marea" si sentimentul a fost de nedescris. Asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc sa fac baie in ocean. Alta senzatie de nedescris. Apa era caldutza si foarte buna ! Cu alte cuvinte, a fost un week-end super. Acu stiu ce vreau sa la viata !! Vila la ocean, evident. Poate in 100 de ani o sa strang banii :)) Si, cred ca intre un ap in Manhattan si o vila la ocean, cred ca as alege vila la ocean - desi ar fi mult de condus pana la serviciu probabil :)

2 Comentarii:

At 4:29 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Da,am avut si eu senzatia asta cu trezitul aproape de mare in Vama,cand am fost cu cortul cuAntonia,si a fost minunat sa te trezesti "cu nasul in mare",sa auzi valurile si sa te bucuri de atmosfera incarcata de picaturi sarate!A fost cel mai frumos rasarit de soare pe care l-am vazut!
Oricum,cu vila la ocean,n-ai gusturi rele,ce sa zic...

 
At 12:15 p.m., Blogger Ruxi a spus...

acuma depinde de ocean. Am facut baie in Pacific langa LA si apa era la fel ca la M. Neagra.. adica tulbure si murdara. Apoi un leu de mare a naufragiat pe plaja si nu am puttu sa mai facem nimic pentru ca daca te apropiai mai mult de 10 piciorae primeai $10.000 (da, zece mii) amenda federala. Mi-a placut mai mult Pacificul din San Francisco dar era atat de rece ca nu mi-am permis sa incerc de o pneumonie.
Am fost mai incantata de privelistea spre lacul Michigan in Traverse City, MI si la Evanston, IL. Cand am vizitat Northwestern university mi s-a parut bestial sa te duci la scoala si scoala sa fie pe plaja...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home