Moni's

7.10.05

Diverse :: Cele mai bune momente ale zilei

Dupa cum m-am mai plans, ziua mea este destul de plina, din cauza cantitatii de studiu pe care trebuie sa o fac. Poate de aia, lucrurile simple, care inainte treceau neobservate, au devenit mai valoroase. De exemplu, dushul de dimineata. In mod normal, e o chestie de rutina. Acu, cand ma trezesc cheauna dupa 6 ore de somn, este o adevarata binecuvantare. Si, din nou, ma minunez de efectul energizant al apei, pe care in mod normal nu-l observ.

Un alt lucru bun al zilei mele este cand, dupa cateva ore de stat in camera la calculator, ies afara. Iubesc senzatia pe care o ai cand iesi afara dupa ce ai stat mult timp inchis intr-o camera. E un contrast care ma face mereu sa zambesc si sa trag adanc aer in piept. Si imi place atat de mult verdele care este in jur!! (se vede ca n-am mai fost demult la munte, nici nu mai am pretentii cum arata peisajul din jur, verde sa fie ! :)) )

Alte momente bune ale zilei mele : cand stau de vorba cu unii oameni (de exemplu, cu Lu, colega mea de birou. E o tipa super, chinezoaica. Cand ne apuca discutiile, nu-si mai face nimeni treaba. Sau cu Alice, cand ne mai intalnim prin campus, ca prin apartament nu ne prea vedem :)) - asta-mi aminteste de cand eram acasa si abia schimbam doua vorbe cu sor-mea, dar cand ne intalneam pe strada stateam de vorba juma de ora.), cand ma duc la alergat (alt moment terapeutic), rugaciunea de seara. Si poate momentul meu preferat, momentul cand ma bag in pat. Asta e cel mai placut moment dintre toate, este un moment pe care il savurez din plin. Din pacate, nu pentru prea mult timp, pentru ca adorm foarte repede.

Dar voi? Care sunt cele mai bune momente ale zilei voastre ?

5 Comentarii:

At 7:02 a.m., Anonymous Anonim a spus...

dimineata imi place sa merg uneori mai mult pe jos, sa zicem pana la eroilor sau pana la universitate. e foarte placut, si plimbarica asta si cea pe care o fac cateodata seara inapoi sunt unule dintre putine contacte cu orasul din jurul meu. ma amuza cateodata coloanele de masini lungi de cateva kilometri care se misca in jur de 10 metri la fiecare doua minute... been there, done that :)
cand ajung la munca e marfa sa gasesc cate un nou post pe blogu' tau... impreuna cu "stacana" de cafea cu lapte, este unul dintre cele mai importante momente ale diminetii, cand ajung la birou, da' parca nu m-as apuca de treaba asa din prima :)). so "keep up the good work" (cum spune un dicton foarte raspandit prin tagma managerilor de pretutindeni).
iti impartasesc placerea de a iesi afara la o plimbarik (fie si 5 minute pana la cantina si inapoi) dupa stat x ore in fata monitorului... mai ales ca ma bronzez la un crt de 19 toata ziua

 
At 8:29 p.m., Blogger RME a spus...

Eu votez pentru imbatabila combinatzie patutz + pernutza + paturica. :-)

Ahh... shi ar mai fi o oitzia mica shi alba care o pun sa stea in fatza compului de acasa cat sunt eu plecat. Foarte placut sa dau de ea cand ma intorc tarziu de la scoala shi sa vad ca inca mai munceshte de zor. ;-) Fara sa oboseasca... ca mine de exemplu. :P

PS: baftica la teme!

 
At 10:47 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Sunt doua. Primul e cafeaua de dimineata, in bucatarie, cu ochii pe oras. Al doilea, secunda de dupa trintitul usii de la casa, la intoarcerea de la serviciu. E sentimentul de "batalia s-a terminat, poti sa te relaxezi".

 
At 2:42 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Eu inca nu am o regularitate a celui mai bun moment al zilei, pentru ca viata mea este inca neregulata. :-)

Banuiesc ca de acum, de cand m-am alaturat si eu oamenilor-cu-servici, cele mai bune momente ale zilei se vor invarti inevitabil in jurul acestei activitati care ne consuma atat de mult din timp.

Dincolo de realitate, visez la cele mai bune momente ale zilei legate de viata personala si (sper ca exista) sufletul meu pereche care o fi pe undeva. :-)

 
At 4:48 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Unul din cele mai minunate momente ale zilei se desfasoara cand ma culcusesc langa sotzul meu, sub patura, la caldurica, dupa o zi grea. Cand stam imbratisatzi, si ne povestim ce ni s-a intamplat in ziua respectiva, ne facem planuri pentru ziua ce urmeaza...apoi ne rugam impreuna, si, cel mai placut, acele cateva minute cand adormi, dar mai esti inca semi-constient.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home