Moni's

9.9.05

Diverse :: Fenomenul plecatu de acasa

Plecatu de acasa este o chestie foarte interesanta. Sunt deja in America de aproape o luna si imi permit sa fac o remarca oarecum filosofica despre asta.

Cand am fost in Canada, acum 3 ani, am fost super-incantata, mai ales la inceput, dar si pe masura ce descopeream lumea din jur, magazine, mall-uri, lumea, cum arata strazile, cum e aerul, etc. N-am avut probleme cu obisnuinta cu fusul orar, am fost in paradis, ce sa mai. Dar o luna a fost exact cat a trebuit. Adica, cu cateva zile inainte sa plec, abia asteptam sa ma intorc acasa la "treburile mele".

Aici a fost exact invers. La inceput a fost naspa, ma asteptam sa fie mult mai misto. Nimic nu m-a incantat in mod special, iar cand am despachetat bagajele m-am intrebat obsesiv ce mi-a trebuit sa plec de acasa. Cu noul fus orar mi-a luat o saptamana si ceva sa ma obinuiesc, oamenii.. dragutzi, ok, dar.. nu asa ca aia din Canada :)

Pe masura ce timpul a trecut, lucrurile s-au imbunatatit simtitor. A inceput scoala, imi place( plus ca am o ocupatie :) ), cumparaturile sunt aproape distractive de facut, pentru ca mereu trebuie sa merg cu cineva ( cu masina, ca pe jos nu prea sun sanse ) oamenii sunt simpatici, mi-am facut amici pe aici, sunt multe zambete in jur si mereu e cineva cu care sa vorbesti. Simt ca aici e viata mea deocamdata si chiar a inceput sa-mi placa. Adevarul e ca au fost niste faze "terapeutice", cum ar fi baia in ocean, vizita in Philadelphia si cele cateva ore de noapte in NY, care m-au ajutat sa trec peste primele zile. Si, odata ce am trecut peste socul initial, mi-am dat seama ca nu e chiar asa rau aici. In plus, "treburile mele" acum, sunt aici, si asta e chiar bine !

Aseara, cand am venit de la alergat (ziceam eu ceva de rau de alergat acum un timp, a trecut si aia :) ), chiar eram fericita, si m-am gandit cat e de ciudat! Cum se schimba perceptia pe care o ai despre plecatu de acasa atunci cand pleci pe termen scurt, fata de cum e cand pleci pe termen lung.

4 Comentarii:

At 10:22 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Dupa o luna de stat fara tine, am si eu o remarca oarecum filosofica: MI-E DOR DE TINE !

 
At 6:24 a.m., Blogger Alex Brie a spus...

Ei, o sa vezi tu, Moni. O luna nu e un termen bun de tras concluzii.

Peste vreo 2 luni o sa mai discutam; cam toti cei cu care am discutat zic ca prin a treia luna te paleste dorul de casa; si atunci te paleste, nu gluma.

 
At 3:09 a.m., Anonymous Anonim a spus...

si pana la urma ce ti-a trebuit sa pleci de-acasa? just asking :)

 
At 10:58 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Pai imi doream de nu-stiu-cand sa merg la studii in America! Ma mai calmasem in ultimul an, dar era un vis si i-am dat curs. Am aplicat, m-au primit si am plecat :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home