Moni's

6.10.05

Diverse :: Traiasca "," (virgula adica) cafeaua !!

Dupa cum probabil ati observat, s-au rarit post-urile mele. Si asta nu pentru ca nu mai am nimic de povestit, dar s-au inmultit temele si abia daca am timp sa dorm. Noroc cu cafeaua, pentru ca fara ea, probabil ca randamentu meu ar fi si mai scazut. Parerea mea despre cafea e ca e cea mai geniala inventie a lumii moderne (sau cum s-o numi perioada de cand s-a inventat cafeaua pana in zilele noastre - da, aceasta era ar trebui sa aiba un nume special :)) ). In plus, e una dintre putinele inventii care au fost facute de niste animale si nu de om (cred ca stiti povestea cu oile alea - inteligente animale !!!).

Orice ce am in frigider ar putea sa lipseasca, probabil ca n-as observa; si chiar daca as observa, n-ar fi ceva grav. Dar daca n-am cafea la indemana, atunci e naspa :). Propun ca expresia "best discovery since fried chicken" sa fie inlocuita cu "best discovery since coffee". Dar mi-e frica sa supun la vot ... :)

9 Comentarii:

At 2:39 a.m., Blogger Alex Brie a spus...

welcome back :)
nu stiu povestea cu oile inteligente. nu o poti detalia?
cum adica "inventie"? vrei sa zici descoperire, nu? Or is coffee... "genetically engineered" ?

 
At 8:49 a.m., Anonymous Anonim a spus...

nici eu nu stiu povestea cu oile! :)

si sunt interesat daca esti de parere ca acest stimulent poate fi inlocuit cu altceva... ce zici??

 
At 9:07 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Pai povestea cu oile e ca era un cioban care mergea cu oile pe un camp, si oile au mancat din niste plante si au devenit foarte vesele si asa ciobanu a luat plantele alea sa le studieze si asa s-a "inventat" cafeaua. Sigur se poate inlocui cu altceva, chestia pe care am scris-o contine si o nunata de autocritica (eu sper ca se poate vedea din tonul in care am scris-o)

 
At 10:34 a.m., Anonymous Anonim a spus...

In plus, pe langa vin rosu si aspirina, cafeaua este snatoasa sau nociva, alternativ, in fiecare saptama , in functie de rezultatele studiilor care apar pe piata precum ciupercile dupa ploaie. Eu votez pentru SANATOASA.

 
At 10:36 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Iar eu am baut prea multa azi dimineata, asa ca degetele nu prea nimeresc tastele. Scuze :)

 
At 10:38 a.m., Anonymous Anonim a spus...

:)) Cafeaua e recunoscatoare fiecarui fan!!

 
At 6:52 p.m., Anonymous Anonim a spus...

deci asa cu povestea cu oile... Deci "cafeaua cu parfum de femeie" a fost mai intai o "cafea cu parfum de oaie" :)) Imi imaginez oi rumegand frunze de cafea cu alintaroma :))

 
At 9:49 a.m., Anonymous Anonim a spus...

:)) "frunze de altintaroma" - tare !!

 
At 8:20 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Am avut si eu perioade in care chiar imi placea ca de dimineata sa beau o cafea, dupa ce ma trezeam, o cafea fierbinte si buna.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home