Moni's

10.10.05

Jurnal :: Toamna

In sfarsit a venit toamna !! Ieri a fost o zi foarte ciudata. A fost cald, apoi a inceput sa ploua si, din intuitia pe care o aveam despre vreme din Romania, trebuia sa se racoreasca. Nu numai ca nu s-a racorit (pe net zicea ca erau 21 de grade, dar de fapt era mult mai cald), dar a si plouat toata ziua, o ploaie stupida, aproape constanta,genu care iti da o stare de somnolentza, cea mai nepotrivita chestie cand trebuie sa inveti.

Nu, nu m-am molipsit cu obiceiul americanilor de a vorbi despre vreme. Dar e prima data de cand sunt aici cand chiar imi place aerul. Imi aminteste de aerul din Canada, unde mereu ziceai ca esti la munte. Asa e acum aici, si imi place foarte mult. Am iesit putin sa ma plimb si e putzina burnitza, si un aer proaspat, de munte, cu miros de padure, ca la Brasov, :) toamna. Pentru prima data mi-a parut rau ca n-am avut timp sa ma plimb.

Un american imi zicea azi ca nu-i place aerul conditionat pentru ca modifica "conditia" aerului (duh!). Omu era atat de suparat pe aerul conditionat (caruia eu i-am simtit lipsa zilele astea) incat, o clipa, m-am gandit ca cine stie ce face aerul conditionat aerului (ceva de genul ca il face cancerigen sau ceva). Problema lui era ca usuca aerul. Si m-am gandit ca ia uite, dom'le, unor oameni chiar le place de aerul umed din New Jersey (!!!) Am incercat sa ma pun in pielea cuiva, obisnuit cu aerul cald si umed, care ar veni in Ro, unde aerul este mereu uscat. Si nu a fost un exercitiu usor..

Partea haioasa e ca omul de care va povestesc inventase o intreaga instalatie de racire a aerului fara sa-l usuce, ceva cu o tigaie si cu cuburi de gheatza si cu niste tuburi, mi-a fost imposibil sa-l urmaresc pana la capat. Mi-a zis chiar si pretzul : 30-40 de dolari pe luna :)) - probabil electricitatea consumata pentru fabricarea cantitatii de cuburi de gheatza

1 Comentarii:

At 8:34 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Poate ca ar trebui sa-i arati acest articol.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home