Moni's

5.9.05

Jurnal :: NY, primu contact

Vineri, in ziua cu haleala, lui Arzoo, o pakistaneza simpatica din departament i-a venit ideea geniala sa mergem la New York (noi doua si un amic al ei, Marghesh), sa vedem muzeul de arta moderna care e gratis vineri dupa-amiaza. Sincer, muzeul n-a fost mai putin plictisitor decat orice alt muzeu de arta, dar a meritat iesirea din New Brunswick :). Am incercat sa nu ma uit prea atent la peisajul urban ametzitor al New York-ului, ca am inteles ca dupa ce vezi NY, orice alt oras ti se pare naspa, si mai am in plan cateva orase care ar trebui sa-mi placa. Cand am iesit din muzeu, insa, pe la 8 seara, n-am rezistat tentatiei sa nu mergem pe Brodway pana la statia de tren (care iese chiar pe Brodway). A fost incredibil de misto ! Mai ales ca era noapte (Vivi mi-a zis ca ziua e mai naspa :) ). Times Square este, efectiv, un spectacol continuu. Un spectacol in aer liber, plin de lumini, forfota. Dar te simti ca la un show. Noi ne-am dus pe o insula de asfalt in mijocul drumului si am stat cateva minute sa ne uitam in jur. E de nedescris, ce mai, asa ca n-o s-o mai lungesc degeaba.
Cu alte cuvinte, New Brunswich officially sucks ! :D

3 Comentarii:

At 11:19 a.m., Anonymous Anonim a spus...

:) Bine ai venit! E amuzant ca daca ma uit acum pe geam, vad insula din povestea ta.

 
At 12:50 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Wow, norocosule !!! :)

 
At 1:52 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Sunt norocos acum ca nu prea mai sunt turisti (in afara de cativa studenti de la Rutgers, rataciti :) ). In plin sezon e insa iad, pun astia stapanire pe tot, magazine, statii de metrou, restaurante.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home