Moni's

22.3.06

Scoala :: Examen

Ieri am avut partial cu boracii. Ma asteptam sa vina navala sa ma intrebe despre ce e vorba in cursul asta, avand in vedere ca toti pareau semi-derutati de avalansa de notiuni cu care au avut de a face. N-au venit decat 2 individe si s-au lamurit destul de repede cu putinele intrebari pe care le aveau. Mi-am dat seama, din nou, ca imi place foarte mult sa explic. Mai ales cuiva care nu are intuitia fenomenelor calculatoricesti. Mi se pare foarte interesant sa incerci sa gasesti analogii ale fenomenelor intru-un domeniu care nu are nici o legatura cu calculatoarele.

Si ca tot veni vorba de examene, am gasit un blog care m-a distrat, despre profi care povestesc dumele studentilor. Unul din articole mi s-a parut cu adevarat tare. Profu care tine cursul asta imi zicea ca studentii aici au o gramada de ocazii sa se planga de profi (adica site-uri pe care le pot da calificative), si site-ul asta a aparut cumva ca un drept la replica. Asta imi aminteste de calificativ.ro, unde fiecare om, cand i se cashuna pe un prof, laborant, etc, zicea cele mai naspa chestii despre el/ea. :) De ce mi se pare ca dumele studentilor sunt mai haioase decat ale profilor? Poate din cauza ca sunt de partea asta a baricadei .. ? :D

6 Comentarii:

At 11:29 a.m., Blogger Ionuka a spus...

ioai, acuma devin dependenta de calificativ.ro... multumesc de informatie! exista si echivalentul american: www.ratemyprofessor.com

 
At 9:37 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Ma gandeam eu ca trebuie sa existe cel putin un site american unde sa fie vorba despre asta :). Sunt curioasa de ce esti interesata de calificativ.ro.. Ai multi prieteni care sa fie profi in Ro ?

 
At 3:26 p.m., Anonymous Anonim a spus...

maica-mea e profa (are 10 din 10!), plus fosti profi din liceu si faculta, plus prieteni.

 
At 8:08 p.m., Blogger Ionuka a spus...

ah, am uitat sa iti mersi pentru recomandarea herra. Mi-am luat bilet ieftin de la ea! multumesc!

 
At 8:09 p.m., Blogger Ionuka a spus...

am vrut sa zic "sa iti zic mersi"

 
At 9:36 p.m., Anonymous Anonim a spus...

ce dragutz! cu cea mai mare placere, ma bucur ca am putut sa te ajut! :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home