Moni's

6.3.06

America&me :: Oscarurile

Tocmai s-au terminat Oscarurile. O sa incep cu impresiile pozitive. Cel mai bun film : "CRASH". Excelenta alegere! E un film super. Nu am vazut toate celelalte filme nominalizate, dar am o vaga idee despre filmele care au castigat titlul de "cel mai bun" in ultimii ani si cred ca de mult n-a mai castigat un film atat de bun. URA!

Alta chestie buna : acum, ca sunt in America, pot sa ma duc sa vad toate filmele de care vorbeste lumea. Cand eram in Ro, tin minte ca citeam despre nominalizati si habar n-aveam despre ce era vorba. Putine din filmele nominalizate ajungeau si ajung acolo, de obicei cele care au incasari dolofane (ceea ce nu e neaparat de bine). Ok, puteam sa le iau de pe net, dar e altceva sa vezi un film la cinema, cred ca toata lumea e de acord :)

De rau: ceremonia a fost plictisitoaare ! Discursuri plictisitoare, glume nesarate, reclame muuulte. Nu cred ca au fost 10 minute in care atentia mea sa fie dedicata exclusiv ceremoniei. Ok, speech-ul lui Reese a fost o exceptie :D

Cateva premii personale :
- cea mai sexy rochie : Salma Hayek
- cea mai SF rochie : Charlize Theron
- cel mai frumos cuplu : Reese Witherspoon si Ryan Phillippe
- cel mai dragalas discurs : George Clooney
- cea mai diafana aparitie : Nicole Kidman
- cel mai "mai bine nu era" discurs : Meryl Streep si inca o tipa
- cea mai funny replica : Luc Jacquet : "Excuse my english" la finalul discursului cu un delicios accent frantuzesc

In concluzie mai am de vazut : Capote, Walk the line, The constant gardner si Filmul cu pinguini (cum de am ratat tocmai cel mai bun documentar al anului ?)!!

2 Comentarii:

At 8:11 p.m., Anonymous Anonim a spus...

With all due respect.

Merryl Streep si Lily Tomlin parodiau un dialog in genul celor din filmele lui Altman (ele urmand sa-i inmaneze acestuia Oscar-ul pentru intreaga cariera).

Mie mi s-a parut highlight-ul serii.

 
At 9:15 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Da, la un moment dat a fost clara chestia asta. Mie mi s-a parut ca tipele si-au jucat prost rolurile. Adica dialogul in sine ar fi fost reusit, mie mi s-a parut ca tipele nu au fost potrivite pentru "rol". Probabil e o chestie de gust.. :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home