Moni's

20.3.06

Jurnal :: De maine...

Din cand in cand, in momentele aleatoare in care se nimereste sa ma uit la tv, dau peste serialul "Grey's Anatomy", un serial cu medici. Mereu m-au captivat serialele cu medici. In egala masura probabil, din cauza ca mama e medic si ma uitam cu ea la seriale din astea acasa (si era interesant, pentru ca avea cine sa-mi mai explice din detaliile tehnice care apareau pe acolo) si pentru ca am vrut mult de tot la viata mea sa ma fac medic. Pana la urma m-am facut inginer, ca asa e-n tenis :)

Oricum, imi place sa ma uit la seriale cu medici (macar atat daca n-a fost sa fie mai mult). Pentru ca au niste vieti interesante. Pentru ca aproape in fiecare zi li se intampla ceva maret : salveaza o viata, fac o operatie delicata, sau grea, sau care sfideaza statisticile. Pentru ca sunt realiste. Pentru ca oamenii mai si mor. Si pentru ca nu toate tipele de pe lumea asta au ca scop principal sa le sufle iubitii prietenelor de cele mai multe ori pe episod patrat. Pentru ca mesajul cu care ramai e "get a life" si nu "ce bine ca nu sunt alcoolica si insarcinata cu sotzul lui maica-mea". Plus ca medicii sunt sooooo cool !!

De maine incepe o noua saptamana si eu, de multe ori duminica seara meditez la o "TO-DO"-lista numita "de maine..". Nu stiu exact care e faza cu luni, inceputul saptamanii, e doar o saptamana, 7 zile, nu e ca inceputul unui nou an sau ceva (mai e lume care face asta? Parca era o faza in Baltagul, femeia a plecat in calatorie intr-o luni - trebuie sa fie o chestie romaneasca probabil :) ). Dar e un inceput. Si ca sa ma si tin de ea, sau sa am o motivatie in plus, pun aici lista mea, sa o vad macar pana la post-ul urmator (care ar trebui sa nu fie in curand, pentru ca e cazul sa ma apuc de invatat). Asta apropos de "get a life" sau mai blanda exprimare de "imbunatatire a calitatii vietii"

Asadar, de maine ...
- in fiecare zi o sa incerc sa nu dau impuls cel putin unui gand egoist (calcand, timid, pe urmele medicilor care isi dedica vietile celorlalti - e mare diferenta, dar trebuie sa existe un inceput)
- nu ma mai uit la tv (cu exceptia serialului asta, care e o data pe saptamana, deci, cantitate neglijabila)
- nu mai pierd 3 ore in fiecare zi cu alice "analizand" oamenii din jur
- o sa tin ordine in camera si in dulap
- nu mai mananc dulciuri (DELOC, ca cu jumatati de masura se pare ca nu merge)
- ma apuc sa fac iar miscare in fiecare zi ca m-am puturosit si nu mai dau randament
- ma apuc de invatat (!!!)

.. sa vedem cate zile ma tzine

Update : Un site destul de dragutz despre grey's anatomy.

7 Comentarii:

At 4:41 a.m., Blogger RME a spus...

Ce bine ca blogurile au scapat cu bine din embargourile de mai sus! :-)

Baftica la invatzat!

 
At 8:47 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Felicitari!
Apropo de dulciuri insa...

http://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/2006/03/losing_weight.html

E haios :)

 
At 9:22 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Razvan: Multumesc, chiar am nevoie ca se apropie partialele ! :D

Andreea: :))) Super-tare. Si comentariile sunt geniale !

 
At 10:09 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Daca-tzi plac filmele cu medici ar trebui sa te uitzi shi la Scrubs. E comedie, shi e tare simpatic. Doar 22 minute ;).

 
At 10:12 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Super! Ai idee pe ce program e si cand ? Inca nu m-am obisnuit sa browsez in programele TV :D

 
At 6:53 a.m., Anonymous Anonim a spus...

"Scrubs" e naspa. Urmareste "House MD"

 
At 8:41 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Despre Scrubs, cica Airs: Tuesday 9:00 PM on NBC (30 mins). Incerci shi vezi daca-tzi place :). Eu am consumat in regim intensiv primele 4 sezoane ;). Imi aduce aminte de umorul din Ally McBeal care, iarashi, mi-a placut mult :).

 

Trimiteți un comentariu

<< Home