Moni's

10.3.06

Jurnal :: Primavara

Cred ca se poate spune ca oficial a venit primavara. Azi sunt vreo 20 de grade afara, soare si un vanticel minunat cu miros de primavara. Primavara era anotimul meu preferat in Buc. E adevarat ca toamna mi se pare ca toamna e cea mai frumoasa. Dar in martie, primavara era cu siguranta pe primul loc. Tin minte bucuria inexplicabila pe care o simteam tot timpul (desi nu tot timpul inexplicabila). Tin minte plimbarile prin parcuri, vantul cu miros de pamant..

Da, ati ghicit, mi-e dor de casa. Iar. Nu numai ca aici nu seama deloc cu Bucurestiul, dar si vantul miroase altfel (!!!) - probabil din cauza componentei rosiatice a solului :D - Lumina e aceeasi, cerul are aceeasi culoare. In rest, totul e diferit. Pe trotoare e umed si cum se incalzeste putin, tot aerul e incarcat cu umezeala. Si ce-i cu pinii astia salbatici peste tot ? Unde sunt stejarii si fagii ? :). De cladiri ce sa mai zic.. Nu puteau si ei sa le faca gri si sa nu le ingrijeasca? :)).

Azi dimineata mergeam prin campus cu ochii inchisi si o clipa mi-am imaginat ca sunt acasa, intr-un parc. Doar o clipa, pana a inceput sa bata vantul si m-a trezit mirosul de pini salbatici si pamant rosu.

4 Comentarii:

At 1:28 p.m., Blogger Alex Brie a spus...

Sa inteleg ca iar au trecut trei luni... :)
In primul an de departare, la fiecare trei luni ajungeam intr-un varf al dorului. Dup-aia mai scadea. Incet, incet... ; daca insa nu mergeam acasa repede, iar ma apuca, si mai puternic.

In primul an de departare am fost acasa de 4 ori ;-)

 
At 3:13 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Norocosule!! eu am decis ca nu mai merg acasa, pentru ca e mult prea greu cand ma intorc. Si de 2 luni tot sper sa-mi revin, dar se pare ca nu prea functioneaza.

 
At 5:09 p.m., Blogger Ionuka a spus...

ce bine stiu senzatia asta... si ce e mai ciudat e ca STIU ca daca m-as duce inapoi acasa mi-ar fi dor de "mirosul de pamant rosu", sau in cazul meu de mirosul mlastinilor din louisiana, si asfaltului incins din atlanta. si cand ma gandesc la asta mi se face drag de locul in care sunt, si incerc sa il traiesc cat mai intens. sper ca vei avea o primavara frumoasa!

 
At 5:14 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Multumesc de incurajare! :) Imi face bine sa stiu ca intr-o zi imi va fi cu adevarat drag de locurile astea, de culorile si mirosurile de aici

 

Trimiteți un comentariu

<< Home