Moni's

27.2.06

Jurnal :: Socializare, episodul x

Desi ne-am propus de multe ori sa facem socializare saptamanala (noi fiind colocatarele apartamentului nostru minunat) pana acum, de la inceputul anului nu am reusit sa ne intalnim cu toatele decat de cateva ori. Si e ciudat pentru ca ne intelegem destul de bine, chestie destul de rara cred (care e probabilitatea sa te intelegi destul de bine cu patru oameni aleatori?)

In seara asta ne-am hotarat sa ne uitam impreuna la un film siropos, in scopul de a face impreuna misto. Si a fost intr-adevar distractiv. Am vazut "Wedding planner", iar cele mai multe glume le-am facut Alice si cu mine care nu avem prieten (deh!). Pana la urma am corupt-o si pe Jen (he-he-he). Meral, singura care are o relatie serioasa, a tricotat tot timpul la un colier pentru cainele ei de acasa. Poate ca nu are nici o legatura, dar mi s-au parut mereu haioase analogiile de genul cand puricelui i se taie picioarele, nu mai aude (sau cum era bancul ala?)

Cert e ca din nou am observat cat de mult se schimba perceptia pe care o ai despre locul in care stai cand interactionezi cu oamenii cu care locuiesti vs cand nu interactionezi cu ei. Ok, poate ca eu sunt un animal mai social decat altii dar pentru mine, socializarea schimba aparenta apartamentului, senzatia pe care o ai cand te intorci "acasa". Tin minte cum m-am simtit dupa prima noastra socializare. A doua zi apartamentul mi se parea mai mare, mai luminos, mai frumos, etc. Voua vi s-a intamplat ceva de genul asta ?

2 Comentarii:

At 1:13 p.m., Blogger boyarul a spus...

Mi s-a intamplat sa stau [in chirie] cu mai multi: 6 oameni in 3 camere. dar n-am prea avut chef de socializat. Si, din cate am vazut, nici ei.
Niciodata nu fac primii pasi. Dar daca se intampla sa descopar lucruri "nice" la ceilalti [in urma incercarilor LOR de socializare cu mine], "intru si eu in joc".

 
At 1:17 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Am observat si eu ca oamenilor in general nu le place sa faca primul pas :). Mie mi se pare fascinant sa faci primul pas catre oameni, pentru ca de cele mai multe ori e o provocare :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home