Moni's

11.2.06

Jurnal :: Chestii

Azi m-am mutat. De fapt ne-am mutat, toata gasca, deoarece apartamenul nostru se va renova in urmatoarele 3 saptamani. Niciodata nu am facut bagaje pentru o situatie in care sa ma "car total" dintr-un loc (adica sa mut absolut toate lucrurile dintr-un loc in celalalt). De obicei, fac bagaje fie ca sa ma duc intr-o excursie sau ceva, caz in care imi iau acolo strictu necesar de tzoale si de haleala eventual, fie ma car pentru mai mult timp si atunci imi iau chestiile care imi trebuie de acasa si nu le gasesc atat de usor in locul in care ma car (in cazul de fatza, America). Dar azi a trebuit sa mut TOT. A fost ingrozitor. A fost ca si cand ai impacheta si despacheta pentru 10 excursii intr-o singura zi. Chiar daca m-am mutat la etaju 1 (apartamenul nostru e la parter). Mama lui Meral a adus cheese-cake pentru toata lumea sa ne consoleze. A ajutat !! :D

Faza haioasa : vorbeam cu un american si ma intreba unde ma mut si i-am zis la "the first floor" si el a zis "i thought you lived at the first floor", si io "i meant the second floor". E greu cu etajele pentru ca unitatea de masura are acelasi nume. Cand e vorba de picioare, inci, grade F, te gandesti automat ca trebuie sa convertesti (cand vorbesti cu un american de exemplu) pentru ca unitatile de masura au alt nume. Odata era sa nu ma intalnesc cu cineva ca intalnirea era la parter si eu ma pregateam sa urc la etaj. Noroc ca intarziasem putin si omul era deja la locul de intalnire, si, a ramas fara glas uitandu-se consternat la entuziasmul cu care ma indreptam spre scara. Plus ca nu sunt prea buna la explicatii "stii, nenea, in Europa "the first floor" are un nume special si primu etaj e de fapt al doilea, etc" si ma abtin sa le fac. Probabil ca vorbesc prea mult cu Alice despre etajele cladirilor. E atat de bine sa nu trebuiasca sa aduni 1 de fiecare data! Dar trebuie sa ne lasam de sportul asta daca vrem sa ajungem sa ne intzelegem cu americanii la capitolul asta.

Un alt motiv pentru care nu prea mi-a convenit sa mut lucruri de colo-colo timp de multe ore e ca saptamana viitoare trebuie sa tin o lectie pentru unul din cursurile pe care le iau semestrul asta : cursul avansat de analiza algoritmilor, si sunt cam in criza de timp cu pregatirea (ca de obicei). Chestia e o treaba care se intinde pe 6 din cele 70 de pagini ale tezei de masterat ale unui tip genial, cu referintze in toate cele 7 directii ale pamantului (adica trebuie, de fapt, sa citesc si pricep vreo 50 de pagini) si, din pacate, trebuie sa o pricep calumea de tot. Ma intreb ce e mai geeky pentru o sambata seara: sa sapi in niste articole sumbre sau sa scrii la blog. Am o vaga impresie ca am depasit notiunea de geeky, ne trebuie un cuvant nou pentru depasirea unor limite de bun simt de genul asta.
Update : cuvantul cel nou e "geekopat" (multumesc, Razvan! :) )

Si, ca tot veni vorba de blog, departamenul de CS al Rutgers are semestrul asta un curs despre bloguri(sau analiza datelor din bloguri - tot aia :) ). Cu alte cuvinte, un curs la care trebuie sa bloghezi :). Adevarul e ca fenomenul asta e atat de raspandit azi incat, daca e sa analizezi "stiinta" blogurilor, la departamentul de calculatoare ii e locul (mai ales daca le analizezi dintr-un punct de vedere stiintifico-calculatoricesc).

2 Comentarii:

At 1:44 a.m., Blogger RME a spus...

Geek-opat? :P

Despre cursul de la Rutgers: daca eram prin zona nu m-ash fi putut abtzine sa nu ma duc la el. :-)

 
At 1:49 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Da! asta e cuvantul pe care il cautam :))

Eu nu ma duc la cursul ala ca am aflat prea tarziu de el. Dar sunt sigura ca o sa aiba succes si ca o sa fie si la anul prin zona :) New and improved

 

Trimiteți un comentariu

<< Home