Moni's

30.11.05

Jurnal :: Tovarasa profesoara

A sosit momentul maretz in care pot sa spun ca o sa tin un curs! Asta o sa se intample luni. Sunt atat de incantata de chestia asta si nici macar nu prea-mi dau seama de ce.. Probabil pentru ca proful care pleaca la o conferinta cateva zile si are, deci, nevoie ca cineva sa-i tina un curs m-a rugat pe mine sa tin cursul si nu pe altcineva :) sau poate pentru ca imi doream lucrul asta, mai ales de cand m-am obisnuit sa vorbesc in engleza la seminarii in fatza clasei. Oricum, nu ma asteptam sa am ocazia asta atat de curand. In plus, ar trebui sa am mai multe motive sa nu ma bucur si cel mai important ar fi ca o sa-mi ia timp sa pregatesc cursul acum, in perioada cea mai ocupata a semestrului. Dar eu ma bucur oricum! cel putin deocamdata cand inca nu m-am apucat sa citesc materialele pregatitoare.. Urati-mi succes !! :D Si, daca cineva are vreun sfat care sa ma ajute, dati-l incoace !

7 Comentarii:

At 1:42 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Am avut shi eu ocazia sa tzin vreo 5 cursuri de unix programming cand profu' era plecat. Numai ca eu nu eram asha de nerabdatoare ca tine :). Mi se parea c-o sa fie mult mai diferit decat in Romania, ca studentzii o sa shtie dinainte tot ce vreau sa prezint, c-o sa se plictiseaca etc :P. Asha ca, deshi era doar o ora shi un sfert am pregatit o gramada de slide-uri shi am crezut c-o sa termin in 20 de minute :). In realitate am reushit sa termin tocmai bine ca timp, pentru ca studentzii puneau intrebari despre chestii care credeam ca ei le shtiu deja (nu frecventam cursul impreuna cu ei). A fost fun after all, mult mai putzin stresant decat ma ashteptam :).

Mult success shi sa ne povesteshti cum a fost :).

 
At 4:06 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Sfaturi? Sa ai incredere in tine. Bafta!

 
At 4:46 a.m., Blogger Alex Brie a spus...

Succes mult, fii relaxata si baga vreo 3 glumitze pe acolo din cand in cand.
PS. Curs la ce materie?

 
At 9:23 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Cursul e la "introducere in IA", dar profu le-a predat chestii pe care noi le facem la cursul de IA de la master (adica nivelu e destul de ridicat). Cu alte cuvinte, introducerea s-a terminat dupa primul curs (din pacate :) )

 
At 10:19 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Bafta mare! Secretul cred, e sa fii relaxata (chestie care mie nu-mi iese aproape niciodata)

 
At 11:23 a.m., Blogger boyarul a spus...

Eh, cum a fost?

 
At 11:46 a.m., Anonymous Anonim a spus...

ma scuzati ca va deranjez dar am o mca problema si de aceea v rog sa scrieti putin mai mare ca nu vad
multumesc
pa

 

Trimiteți un comentariu

<< Home