Moni's

10.12.05

Scoala :: Saptamana a pai's'pea

Da, a sosit "saptamana a 14a". N-am numarat saptamanile de scoala de aici (si, sincer, asta mai lipseste !!), dar in Ro erau 14 si toata Politehnica stie ce-i aia "saptamana a paispea". Ca un facut, saptmana trecuta am aflat de un super-site cu benzi desenate, despre care sunt convinsa ca foarte multi dintre voi stiti, si anume phdcomics.

Iata o selectie aleatoare (ca n-am avut timp sa ma uit la prea multe :( ):
"Grad student work output"
"Grad student motivation level"
"Adressing reviewer comments"
"Deciphering academese"
Things to do while waiting for your experiment to finish

Apropos de scrisoarea de intentie din dosarul de aplicatie (ce m-am chinuit sa o scriu !!!)

"Grad stundent pick up lines"
Apropos de cat de mult ne iubim sfetnicul

De ce te simti mai bine cand vezi ca si altii sufera ?!?

2 Comentarii:

At 12:20 a.m., Blogger RME a spus...

Pai Jorge Cham, tipul care deseneaza strip-ul cred ca a fost in vizita shi la voi in toamna asta shi a tzinut un talk haios de-is zice The Power of Procastination. A fost shi pe la Hopkins insa n-am putut sa ajung decat la sfarshit. A fost haios mai ales ca nu prea shtiam cum arata autorul. :-)

Shi daca tot suntem la categoria PhD Comics o recomanare ar fi Cecilia's Blog. :-)

 
At 10:31 a.m., Anonymous Anonim a spus...

momentan e saptamana a unspea' dar nu mai e mult :(

 

Trimiteți un comentariu

<< Home