Moni's

5.12.05

Jurnal :: Tovarasa profesoara (2)

Am scapaaat !! A fost destul de ok. Si nu am reusit sa fiu atat de relaxata pe cat as fi vrut, in parte din cauza studentului acela, cel mai bun din clasa, singurul care nu ia notitze si care s-a uitat tot timpul la mine cu un zambet care zicea : "ce ma distreaza accentul tau" . Stiu, probabil doar mi s-a parut.. Dar mi s-a parut si asta a fost suficient sa ma impiedice sa fiu in largul meu :D. Nu stiu daca cunoasteti senzatia pe care o ai cand vorbesti unei clase si cam jumate sunt pe faza, celalata jumate minus unu' se chinuie sa inteleaga si pentru unu'-ul ala stii ca spui banalitati. Si toata clasa minus unu' ia notitze si cand explici, cumva dai mereu cu ochii de omul pentru care zici banalitati :). Dar a trecut si acum pot sa ma apuc sa invat pentru examenele si proiectele finale. Mai am doua saptamani si se termina semestrul! Abia astept !!!

2 Comentarii:

At 8:03 a.m., Blogger boyarul a spus...

Exact asa faceam si eu cu profii (in liceu si faculta)...

Dar am avut mereu de suferit din cauza asta... They persecuted me with cold-blood.

Now I'm a teacher & I'm sad coz' I dind't find that type of student ...yet.

Take it as a challenge!

 
At 9:20 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Mda.. sa zicem ca eu nu sunt atat de incantata de acest "challenge" :). Iar aici e chiar apreciata chestia asta cred (oricum, e usor primitiv cred, sa persecuti un student care e destept si isi permite sa nu ia notitze, etc).

 

Trimiteți un comentariu

<< Home