Moni's

29.12.06

Irina Athanasiu

Tocmai am aflat ca a murit doamna profesoara Irina Athanasiu. Stiam ca era bolnava dar nu avea nici cea mai vaga idee ca boala era intr-un stadiu atat de inaintat. Doamna profesoara Irina Athanasiu a fost probabil profesoara pe care am admirat-o cel mai mult. Inteligenta, spirituala, organizata, cursurile dansei provocau studentii sa gandeasca in permanenta. Pacat ca nu am fost mai atenta la ele.. Singurul curs pe care l-am luat cu dansa a fost limbaje formale si automate (din cate imi amintesc, asta era numele oficial al lui "LFA") si a fost unul din cursurile mele preferate pentru ca era unul din putinele cursuri care te incurajau sa gandesti.

Inca nu-mi vine sa cred vestea pe care tocmai am aflat-o. Pentru ca stiu ca pana de foarte curand a fost o persoana plina de energie si de o inteligenta incredibila.

5 Comentarii:

At 5:34 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Si mie imi pare rau. A fost o profesoara extraordinara. Singurele cursuri care inca le mai am din anii unu, doi si trei sunt cele de LFA.

 
At 6:44 p.m., Blogger Raluca a spus...

Deshi am luat o tona o cursuri in facultate, putzine sunt cele care au contat cu adevarat. LFA shi Compilatoarele de departe "conduc". Shi asta nu numai ca materia a fost interesanta ci pentru ca Irina chiar a fost o persoana extraordinara. In memoria mea o sa ramana intotdeauna cum ai zis, ca o persoana plina de energie...

 
At 5:56 p.m., Blogger Raluk a spus...

Dumnezeu sa o odihneasca. Am avut ocazia sa o cunosc la o conferinta. LFA nu am facut cu ea, pentru ca era deja bolnava si tipa care a tinut cursul ei clar nu s-a ridicat la inaltime. Imi pare foarte rau...

 
At 3:42 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Online pharmacy

 

Trimiteți un comentariu

<< Home