Moni's

10.6.06

Scoala :: My.poli.ro ?

Florin mi-a spus de un articol din ziarul "Gandul" despre evaluarea profilor din Automatica, Poli, Bucuresti. Niciodata n-am fost prea la curent cu stirile, si nici ziare nu prea am citit. Si n-am plecat din Romania decat acum un an, dar citind articolul asta ma simt foarte rupta de lumea din care vine. Sper ca e din cauza ca articolul respectiv a fost scris la modul neglijent si nu ca m-am schimbat eu foarte mult de cand sunt aici.

Ok, prima chestie care mi se pare dubioasa: "organizatorilor nu le-a fost uşor să-i convingă pe colegi să răspundă sau să se semneze. „Cei mai mulţi spuneau că nu vor să aibă probleme. Există o frică a studenţilor legată de faptul că nu îşi vor mai lua examenele sau că vor lua note foarte mici dacă află profesorii”, ne-a spus Gabriel Petrea, vicepreşedintele USR." ?!?!? !!! Cum adica sa semneze studentii chestionarul? De ce l-ar semna? De ce conteaza cine a zis ce? Conteaza sa-ti dai seama care este opinia generala. Cred..

A doua chestie: "cel mai admirat profesor" ?! Ce inseamna asta ? Admirat pentru ce? "cel mai apropiat de studenti" ? "Cel mai bine îmbrăcat(la modă)" ?! Ce evaluare e asta? Sa-mi explice si mie cineva. Era cumva un articol scris la misto si nu m-am prins eu?

5 Comentarii:

At 12:16 p.m., Anonymous Anonim a spus...

eu sper ca e o gluma...

 
At 12:53 a.m., Blogger RME a spus...

Cel mai suspect mie imi pare chestia cu "cel mai popular". :P Ca sa afle rezultatul pt. rubrica asta oare au numarat care nume apare cel mai des in toate celelalte categorii?

In concluzie: imi pare hazliu experimentul. Util pt. distrat insa nu pt. altceva. :-)

 
At 2:12 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Nope, din pacate, nu e gluma. Chiar au cultivat formulare de sondaj, dupa care chiar au venit sa le ceara inapoi, completate :P Nu mai stiu cu precizie cam ce era in formular (a devenit avion in scurt timp), dar sigur mai erau rubrici gen "cel mai incompetent", etc, care n-au ajuns in ziar. Deh.

 
At 12:01 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Gresesti amarnic, nu articolul e scris la misto ci tara functioneaza la misto!

 
At 1:01 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Acum vreo jumatate si ceva de an vorbeam cu un fost coleg din UPB despre o aplicatie web care sa evalueze cursurile pe un an. Ideea de baza era sa se puna undeva pe web astfel incat marea majoritate a oamenilor din Poli, adica cei din camine, sa apara conform IP-ul routabil care este unul per camin (deci pretty anonim).

Am vorbit cu cateva persoane din Automatica si am vazut ca era o frica imensa de a spune pe nume lucrurilor, lucru mult mai infricosator decat niste evaluari foarte proaste pentru ca acolo poti macar sa spui ca au votat doar restantierii.

Chiar si scurta discutie avuta pe Yahoo cu sefii grupelor din anul I si II referitor la un portal comun pentru Automatica, incluzand forumuri, mailuri, liste de discutii, pagini de web ale grupelor, tot (si in SharePoint Portal, cu aprobarea MS Romania) si nu a fost intampinata cu prea mult entuziasm tot din cauza faptului ca profesorii ar putea citit ce se scrie pe acolo.

Acum, intrebarea retorica: oare cat de proaste sunt parerile studentilor despre majoritatea profesorilor?

 

Trimiteți un comentariu

<< Home