Moni's

20.5.06

Jurnal :: Romania revine

Azi am avut sentimentul de Romania. In general, cand esti intr-un loc, o sumedenie de lucruri mici din mediul inconjurator iti dau senzatia locului respectiv. Dimineata m-au trezit niste mierle care cantau acelasi cantec ca cele din copacii din jurul casei din Bucuresti (deh, aceeasi specie, nu au creierul prea mare deci nu poti sa ai pretentii legate de varietatea cantecelor pe care le stiu..). La pranz am mancat "varza a la cluj" facuta pentru o petrecere "multiculturala" care s-a anulat. M-am plimbat pe sub salcamii care populeaza in numar mare imprejurimile si mi-am dat seama ca Bucuresti miroase a salcami la inceputul verii (trebuia sa vin pana in America sa-mi dau seama de asta!). Pe urma, cumva am ajuns sa caut "Romania" pe google video si am dat peste 2 filmuletze, unul despre schiat si celalalt cu peisaje si muzica frumoasa. "Pasarea colibri" si peisajele cu munti ma aduc in cea mai melancolica stare posibila (facultatea, cea mai fericita perioada a vietii, bla bla bla) Din fericire, cele mai multe din mele sufletesti sunt intense si de scurta durata. Asadar am vazut un videoclip cu Blondy si mi-a trecut :) Long live the butter almond icecream!!

Apropos de oversharing, ma gandeam sa incep sa scriu in engleza. Pentru ca o gramada de oameni care nu stiu romana si-au manifestat curiozitatea fata de aberatiile mele. Am incercat sa scriu un post, cea mai banala chestie. E greeu. Sa stii ca o sa te citeasca TOATA lumea. Si dupa ce am scris ciorna si am recitit-o, a urlat in mine experienta cu diferentele culturale si am lasat-o balta. De exemplu, n-as putea sa scriu sentimentalisme in veci, as fi "so gay" :)) Si nu numai asta, dar, dupa cum spunea si Raluca, ar trebui sa-mi periez cu grija stilul si continutul posturilor.

7 Comentarii:

At 1:54 a.m., Blogger Alex Brie a spus...

carevasazica Romania o porti cu tine, in suflet, si in detalii aparent infime...; looks like you got the best of the two worlds...

 
At 2:00 a.m., Blogger RME a spus...

:-) Prin campusul de aici am descoperit shi un alt tip de copacei care miros cam tot ca salcamii. Absolut irezistibil. :P

Despre oversharing: nu se poate insa sa scrii shi in engleza? Adica cand postezi un mesaj sa postezi atat o versiune in romana cat shi una in engleza? :-)

 
At 3:37 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Razvan, problema e ca ar trebui sa periez foarte mult ceea ce scriu.. si nici macar nu stiu daca chestiile pe care le scriu ar prezenta un prea mare interes pentru ne-romani. Pur si simplu, nu simt asa o nevoie acuta de a scrie chestii de interes international :)

 
At 3:40 p.m., Blogger Twain a spus...

Hmmm, mi-au dat lacrimile la filmuletul cu poze si muzica...

 
At 6:08 p.m., Blogger RME a spus...

Hai sa pun problema mai altfel: daca eu ash fi unul din studentzii tai shi mi-ar place sa te cunosc mai bine ash fi dezamagit sa aflu ca exista blog-ul asta doar in varianta romana. :P Ceea ce scrii este poate doar de interes... local insa el include shi oameni care nu shtiu romana. Macar un pic de tine poate merita shi ei. :-)

 
At 6:48 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Raluca, eu am plans in hohote :)

Razvan, poate ai dreptate. In fond, n-am decat sa cenzurez partile in care ii barfesc pe americani sau ceva :))

 
At 12:00 a.m., Blogger Roxa a spus...

Si eu aveam dubii de genul, si m-am hotarat sa-l fac bilingv. Se pare ca functioneaza reteta. ;)

Nice blog you have here.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home