Moni's

23.11.05

Diverse :: Buy nothing day

Ca tot se vorbeste intr-una despre cat de consumatoare e societatea americana. Mie mi se pare perfect normal sa treaca o zi in care sa nu cumpar nimic. Cumparaturile mi le fac o data pe saptamana sau o data la doua saptamani si, din cand in cand, mai cumpar nimicuri de la magazinasul din centrul campusului. Dar, din cate vad in jur, lumea face cumparaturi zilnic. In plus, o zi fara cumparaturi este numita : "festival of frugal living" :)) - cu siguranta e numai un simbol.

Daca ideea de a sarbatori ziua asta a venit din America, probabil a venit ca replica la ziua de dupa Tranksgiving, adica 25 nov, care e declarata ziua cumparaturilor. Este ziua cu cele mai multe reduceri si cu cea mai mare inghesuiala in magazine.

Oricum, ziua asta nu e prea populara pe aici, pentru ca am aflat intamplator de ea, de la cineva care facea reclama variantei englezesti

2 Comentarii:

At 2:23 a.m., Blogger RME a spus...

Citind despre Black Friday am dat shi tot azi cu ochii de Buy Nothing Day. Tot acolo am auzit shi de o chestie de-i zice Whirl-Mart care s-a dovedit (pt. mine cel putzin) e lectura plina de haz. :-) Iaca shi o mica dovada: "Whirl-Marters do not aim to block store aisles or interfere with legitimate shoppers, and typically will not speak unless addressed. Their aim is to create a non-disruptive, peaceful demonstration of how ridiculous they see Western consumerism to be. Participants are non-confrontational in seeking to make themselves silent examples rather than active propagandists."

Happy reading (daca e cazul :P)!

 
At 12:49 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Eu in afara de soda (coke) si chips (lays) care le cumpar regulat .. nu imi place sa fac/merg la cumparaturi!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home