Moni's

24.8.05

Jurnal :: MI-AU DAT BIROU !.. si alte poze

..care este, de asemenea, primul meu birou! E adevarat ca sunt numai doua calculatoare, iar noi o sa fim trei in acest birou, dar ce conteaza ! ..si e adevarat ca in sertare e plin de hartii si ambalaje de biscuiti si ca trebuie facut curat, dar nu-i asa ca arata bine (cu sertarele inchise) ? :)
Ok, alte poze : din prima zi de orientare (mai mult poze de case de pe acolo) si din a doua zi.

In fiecare seara, oamenii organizeaza o socializare, in care ne zgaim unii la altii. Pana acum, eu chiar m-am distrat, pentru ca toti oamenii sunt foarte prietenosi si pentru ca sunt putini americani :D. Jumate din studentii de la Rutgers sunt chinezi si jumate sunt indieni. Restul sunt : americani, romani, malaezieni, japonezi, coreeni si multe alte tzari. Azi a fost ceva dragutz. Din fiecare tzara, cate un reprezentant (puteti sa ghiciti usor cine a fost pentru Romania), trebuia sa arate cum se saluta cu : un coleg, un prieten si o prietena (nu iubitzi !!). A fost foarte distractiv, pentru ca unii sunt foarte calzi (spaniolii de ex), iar altii sunt foarte rezervati (de ex japonezii). Am aflat si eu ca filipinezii isi ating nasurile cand se vad (daca sunt prieteni, atat cu baietii cat si cu fetele). Super ciudat.