Moni's

18.8.05

Jurnal :: Am ajuns !!

Dupa o calatorie lunga si frumoasa, am ajuns in sfarsit la Rutgers!. Inca nu m-am obisnuit cu fusu orar (dupa-amiaza mi-e somn, adica mi-a fost somn azi si ieri, si fac economie la cafea ca ieri am uitat sa-mi cumpar din supermarket (tocmai cafea !!) si nu stiu cand mai ajung pe acolo), iar dimineata la 6 jumate sunt up. In poze se poate vedea cat de frumos e campusul. Vremea e super ! Foarte insorit, dar placuta ca temperatura (habar n-am cate grade sunt, dar e placut si frumos). Probabil ca e asa si din cauza ca peste tot inaintru e aer conditionat (astia sunt disperati cu aerul conditionat, noaptea dorm cu pilota pe mine, iar dimineata, merg in pulover si stranut). Am deja un semi-program pana pe 1 sept cand incepe scoala, in mare sunt sedinte de orientare, dar si o petrecere cu studentii romani, origanizata de ei, care e sambata dimineata (!!).

In mare e super aici, camera mea e dragutza, destul de mare, o sa mai am 3 colege de apartament, loc e foarte mult, pentru haine am un fel de debara in camera si mai am si pe hol o camera intreaga in care sa-mi depozitez fel de fel de chestii, frigideru e mare. Dulciurile sunt multe, f bune si ieftine pe aici, o sa fie greu :). Cea mai mare problema a fost sa ma prind cum se deschid robinetele si cum se incuie usa. Mi-a luat foarte mult, pentru ca n-am vrut sa accept usor ideea ca poate sa fie simplu, si ma tot gandeam ca trebuie sa fie ceva complicat.

Gandul meu e la voi, cei de acasa. Sa aveti grija de voi !!

12 Comentarii:

At 5:44 p.m., Blogger Cezar a spus...

Ce inseamna pilota? ;-)

 
At 5:56 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Ideea e ca am nevoie de paturica sa dorm, altfel e frig !

 
At 6:52 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Multa bafta, monica!
Campusul si locurile arata foarte... americane. :-)

 
At 2:37 p.m., Blogger Alex Brie a spus...

aoleu, cezare, chiar asa, sa nu stii ce inseamna pilotã ?

 
At 2:41 p.m., Blogger Alex Brie a spus...

Mult succes, Moni!
Campusul arata grozav, camera si mai si!
Cat mai ai timp, continua cu blogatul si pozele, sa-mi inchipui si eu cum o fi pe acolo :)

 
At 6:46 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Apartamentul tau seamana destul de mult cu al meu:
cs.ucsc.edu/~abogdan

O sa pun si eu in curand mai multe poze din campus :-)

 
At 8:22 p.m., Anonymous Anonim a spus...

Ai dreptate, Bogdan ! Cred ca folosesc acelasi sablon pentru toti :) Abia astept mai multe poze !

 
At 9:14 p.m., Blogger Cezar a spus...

Eu stiam de chìlota :-)
Dar intrebarea mea se traducea doar prin "bine ai venit!" :-D

 
At 9:14 p.m., Blogger Cezar a spus...

Eu stiam de chìlota :-)
Dar intrebarea mea se traducea doar prin "bine ai venit!" :-D

 
At 4:19 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Ba, ce naibii cauta toata lumea in America? Cezar, Bogdan Alexe... parca stiam ca sunteti prin Franta. :-P Ia marturisiti repede, cu ce treburi prin America?

 
At 8:26 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Pai.. oamenii mai si studiaza in America :P

 
At 8:57 a.m., Anonymous Anonim a spus...

Pare f dragut pe-acolo!!!Multa bafta MoniMoni ..cu toate ca sunt sigura ca nu vei avea nevoie!!!PS:Ma mir ca nu ai descoperit veveritele:)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home