Moni's

14.7.05

Jurnal :: Pasul 1: Am luat viza !

Unde pasu 0 a fost ca m-au admis in State :)
Pentru cei care nu au avut de-a face cu ocupatia de a lua viza de state, poate nu-i mare lucru. Si eu eram foarte increzatoare la inceput. Pe urma am inceput sa vad cum oamenii sunt refuzati in masa si am inceput sa simt fluturi in stomac. Dar totul s-a terminat cu bine.
Pana la urma cred ca succesul interviului pentru viza e asigurat in primul rand de faptul ca ai un statut acolo (teaching assistant de exemplu) si traiu material asigurat (prin banii pe care ti-i da universitatea). Cred ca orice om care se duce in state la studii pe banii facultatii nu are de ce sa-si faca probleme cu viza.Si totusi mai e ceva, ceva ce viatza incearca sa ne invetze sa facem dar noi (cel putin eu) nu vrem nici in ruptul capului : sa nu vorbim neintrebatzi ! La mine totu a mers ca pe roate pt ca n-am vorbit decat ca sa raspund la intrebarile doamnei ofitzer (sau... whatever)- din cauza emotziei, desigur ! :)
Cu alte cuvinte, de azi sunt oficial "a legal alien", ceea ce ma bucura foarte mult :D (sau, cum zicea dl Exarhu, "ceea ce va doresc si dumneavoastra" :) )